SEO školení má několik forem. Individuální, skupinové a online / offline školení. Jako SEO specialista s praxí od roku 2009 a spolupráce na desítkách projektů mohu nabídnout dostatek zkušeností a know how jak pro individuální přístup „do hloubky“ šitý na míru pro konkrétní potřebu a zároveň možnosti školení ve firmách na internetový marketing se zaměřením na SEO.
Jak probíhá SEO školení?
SEO školení je nejvíce zaměřeno na praktické rady a řešení konkrétních problémů. Nejedná se o žádnou univerzální prezentací, ale spíše přátelské výměny zkušeností, které jsou jednoduše aplikovatelné pro konkrétní projekty, webové prezentace, eshopy či marketingové přístupy. Efektivní SEO školení, které má komplexní nadhled s ohledem na využití ostatních marketingových kanálů jako PPC reklama nebo marketing na sociálních sítích. Aby bylo SEO účinné, je důležitá spolupráce a využívání dalších druhů propagace a to si uvědomuji i na školení a snažím se předat své zkušenosti ze spoluprací se svými kolegy, kteří se zaměřují právě na další marketingové aktivity.
Jaké jsou termíny SEO školení?
Žádné termíny nevyhlašuji, každé SEO školení probíhá na základě poptávky. Stačí mě kontaktovat na tel. 774 390 488 nebo e-mailu info@seokonzult.cz a domluvíme se na rozsahu SEO školení, zaměření, termínu a ceně.
Jsem SEO poradce a školitel
Nejedná se jen o obecné školení, protože každé školení personalizuji podle konkrétních potřeb cílové skupiny nebo konkrétní firmy. Často jsem v roli SEO poradce a radím, co konkrétně zlepšit na konkrétní webové stránce. Nebude se jedná o žádnou kritiku webu, ale ukážu na nedostatky, doporučím možnosti zlepšení a základní metodiku SEO, protože každý web je unikát a není žádná ostuda mít neoptimalizovaný web. Proto školím, protože mým cílem je předávat zkušenosti a ukázat na konkrétní místa na webu, aby návštěvníci našli na webu vše potřebné a zároveň vyhledávač byl spokojený.
SEO poradenství je jinak individuální služba, kterou můžete poptat zde v „SEO konzultace„, která je vhodná při poradenství u projektu, kde je třeba do hloubky probrat všechny detaily s ohledem na cíl konzultace.
Autor: Tomáš Stýskala
SEO specialista