Mít svou vlastní webovou stránku, to je dneska k nezaplacení. Podle typu zaměření stránky se může jednat o prezentaci firmy, eshop, magazín nebo třeba osobní blog. Jestliže jste se ještě nesetkali s takzvaným lokálním SEO, je načase, abyste se seznámili. Zejména v zahraničí se kolem lokálního SEO snáší hromada médií, pro které je toto téma stále aktuální.
Lokální SEO je skutečně skvělý nástroj, který, když ho budete dělat dobře, vám bude moct za vzrůst konverzí nebo návštěvnosti o desítky procent. Je však třeba si při jeho optimalizaci dát na mnoho věcí pozor, není to žádná jednoduchá věc.
Co je to lokální SEO?
Pokud je vám tento pojem neznámý, je třeba vědět, co to tedy vlastně je. Lokální SEO se konkrétně zaměřuje hlavně na výsledky vyhledávání, které jsou jakkoliv závislé nebo relevantní k lokalitě hledajícího uživatele.
Je to tedy optimalizace, která pomocí vaší polohy najde vhodné podniky v okolí, která vám poskytne potřebné informace o podniku či vám sdělí i otevírací dobu daného podniku, který je k vám nejblíž. Máte třeba kadeřnictví v Ostravě a chcete cílit logicky na uživatelé internetu v Ostravě a věřte tomu nebo ne, tak i samotný Google by si to přál, optimalizujte tedy svůj web lokálně.
Potřebujete lokální SEO?
Lokální SEO skutečně potřebuje naprosto každý lokální podnik, který lidé vyhledávají nebo který je může jakkoliv zajímat. Na toho SEO by se měly zaměřit hlavně restaurace, obchody, kadeřnictví či jiné podobné služby nebo například doktoři, zubaři.
Pokud provozujete firmu nebo nějakou provozovnu, kterou soustřeďujete jenom na jedno jediné místo, i vy byste měli o to zajímat, protože vám může přilákat více klientů, které určitě uvítáte.