SEO novinky z konce loňského roku – zaregistrovali jste je?

  • SEO novinky 2018
    SEO novinky z konce loňského roku – zaregistrovali jste je?
    13/01/2018
    Každý SEO konzultant či SEO specialista by měl mít přehled o tom, co se děje v SEO světě. Je to stejné, jako že novinář musí mít přehled o aktuálním dění nejen v zemi, v níž žije, ale taky musí mít přehled o aktuálním dění ve světě. V současné době se toho v SEO světě děje skutečně hodně. Souhrn lednových novinek ...
    Celý článek
  • co je UX
    Co je to UX design?
    11/01/2018
    Nejspíše jste už tento pojem slyšeli: UX design. Jedná se o zkratku User eXperience design, který se zabývá vzájemným vztahem uživatele a produktu. Může jít o různé produkty, třeba konkrétní kamenné obchody nebo webové stránky, službu, zboží. Jedná se vlastně o design zaměřený na určitou uživatelskou zkušenost. Zaostřeno na konečného uživatele Ve hře je u UX designu ...
    Celý článek
  • Marketingfestival 2015
    Proč je dobré vybrat si SEO specialistu z Ostravy?
    05/01/2018
    Vaše firma má své webové stránky a vy si myslíte, že rozhodně nejsou špatné. Slouží svému účelu, představují zboží nebo služby vaší firmy s ostravským sídlem. Dokonce mají i poutavou grafiku. Jenže vám to nestačí. Rádi byste, aby na váš web chodilo více lidí, aby se tam opakovaně vraceli a objednávali. Jak to zařídit? Angažujte SEO ...
    Celý článek
  • 5 způsobů, jak zvýšit úspěch SEO
    5 způsobů, jak zvýšit úspěch SEO
    03/01/2018
    Internet je dneska dost mocná věc. Nejen, že například reklama na internetu je tou nejefektivnější a nejúspěšnější vůbec, ale taky se dá na internetu pěkně vydělávat. Chce to však mít svůj blog nebo chce to být SEO specialistou, který pomáhá provozovatelům s tím, aby jejich weby byly čtené. Hlavně je aktualizuje pro vyhledávače, což je skutečně ...
    Celý článek
  • Jak zlepšit viditelnost webu ve vyhledávačích
    Jak zlepšit viditelnost webu ve vyhledávačích?
    13/12/2017
    Dneska vlastnit svůj vlastní web není vůbec špatné. Žijeme ve světě internetu, což znamená, že díky webové stránce můžeme dost zbohatnout. Je to hlavně proto, že lidé budou náš web sledovat, budou sdílet naše příspěvky (pokud tedy budou kvalitní) a tak se bude návštěvnost webu zvyšovat. Jenže abychom své čtenáře našli a následně jejich počet ...
    Celý článek
  • Budování zpětných odkazů
    Budování zpětných odkazů (Linkbuilding)
    20/11/2017
    Jaké jsou možnosti získat zpětné odkazy: kupovat vyměňovat přirozeným způsobem registrací do katalogů pomocí PR – články účastí na fórech a diskuzích na vlastních satelitních webech publikováním na blogu vytvářením atraktivního obsahu publikováním v záložkovacích systémech černými praktikami (spam, viry atd.)   Nejvhodnější cestou je získávat zpětné odkazy přirozenou cestou, což znamená vytvoření tak kvalitního projektu, že na ...
    Celý článek
  • Jak psát firemní blog
    Jak psát firemní blog z pohledu copywriterky Terezy
    13/11/2017
    Psaní blogu je v dnešní době velmi populární. Lidé chtějí sdělovat své myšlenky a své každodenní aktivity s někým dalším, koho možná ani sami neznají. Líbí se jim fakt, že i když pocházejí například z malé vesnice, jejich články na blogu čte snad celá republika. Navíc se pomocí blogování velmi dobře vydělává. Obecně vydělávání na internetu je nejsnazší ...
    Celý článek
  • google youtube
    Google a jeho inovace v Youtube – znáte ji?
    15/07/2017
    Youtube byla dříve jenom možnost, jak si pouštět písničky a videa online. Postupně se z tohoto webu stal web, který nemá konkurenci. Denně se zde nachází miliony uživatelů, kteří poslouchají aktuální hudební novinky a sledují nové díly jejich seriálů, které sem někdo nahrál. Mimo to je však Youtube v poslední době hlavně o vydělávání peněz. Mladí lidé ...
    Celý článek
  • Jak napsat PR článek
    Jak napsat PR článek
    13/07/2017
    „Napište PR článek,“ zadá vám marketing velké firmy. Jak na to? Napsat kvalitní PR článek není tak jednoduché, jak se na první pohled zdá. PR článek se pohybuje na hraně mezi reklamním sdělením a publicistikou. Obě formy v něm musí být vyvážené a přirozené. Roli hraje obsah i cílová skupina Výsledkem dobrého PR článku by měla být ...
    Celý článek
  • nakupujte na google
    Nakupujte přímo ve vyhledávání Googlu
    27/06/2017
    Společnost Google je aktuálně řešené téma. Tento internetový prohlížeč se řadí k těm nejoblíbenějším a nejpoužívanějším vůbec. Denně na něm dohledáváme odpovědi na otázky, které bychom chtěli zodpovědět, denně sledujeme novinky z oblasti aktuálního dění, takřka denně s pomocí Googlu vymýšlíme, co budeme vařit na oběd. Google je tedy jakýmsi denním společníkem každého z nás. Bohužel se však v současné době ...
    Celý článek
  • google marketing next
    Google Marketing Next – jeho novinky a změny
    22/06/2017
    Komu unikla tato zajímavá konference? Asi skoro každému, koneckonců v poslední době trávíme na internetu hromadu času a stačí si to jen vyhledat na internetu a taková je i podstata Google Marketing Next, tedy o vyhledávání na Google. Konkrétnímu vyhledávání našich požadavků nedáváme žádnou naši pozornost – už jsme se zkrátka naučili jako stroje kliknout ...
    Celý článek
  • seznam webmaster
    Seznamte se s novým nástrojem pro webmastery od Seznamu
    25/05/2017
    V poslední době se všechno točí jenom kolem Googlu. Ten klasicky získává pozornost hlavně pro neskutečný počet dalších nových aplikací, inovací a novinek, které do světa SEO přináší každý měsíc. Ani během tohoto měsíce tomu není jinak. Místo novinek, s nimiž však přichází do oblasti SEO, se nyní ale nemůže pyšnit svými vysokými zisky, protože musel platit ...
    Celý článek
  • Google fred
    Aktualizace Fred od Google
    05/04/2017
    Google přichází každým rokem s řadou novinek, stejně jako Seznam. Jenže u těchto dvou vyhledávačů je to především pouze o konkurenčním boji, který mezi sebou vedou, přesto je jeden oblíbenější než druhý, ale závisí na každém jedinci, který vyhledávač upřednostňuje. Mimo to se stále zvyšuje počet napadených webů hackery, proto je možná dobré zmínit, že bychom si ...
    Celý článek
  • Jak vytvořit eshop na Prestashopu
    Jak vytvořit eshop na Prestashopu – 2.část
    11/02/2017
    Vyrábíte dobré zboží nebo dodáváte dobrou službu a přemýšlíte, jak ji dostat k zákazníkům? V současné době je ideální nabízet zboží v internetovém eshopu. Nemusíte přitom platit žádnému drahému odborníkovi, který vám eshop na míru vytvoří. Zvládnete to i sami a stačí vám k tomu pouze uživatelská znalost PC. Hlavní kategorii nesmažete Máte před sebou obrazovku Prestashopu. ...
    Celý článek
  • co je ppc
    Co je to PPC?
    27/01/2017
    Reklama na internetu zažívá obrovský boom. Rok co rok výrazně roste. Výhodou je, že díky ní můžete na své stránky přivést vhodnou cílovou skupinu, a to v maximální možné míře. Přesně to je i případ PPC reklamy, tedy reklamy, kde se platí za prokliknutí. Inzerent tímto druhem reklamy hodně získává, jinými slovy, jedná se o hodně ...
    Celý článek