Crawling, crawler

  • Crawling, crawler
    Crawling, crawler
    15/02/2021
    Pojem Crawling nebo také crawler není ve světě SEO nic neznámého. Pokud hovoříme o crawlingu, mluvíme o procesu shromažďování informací pomocí Crawlera. Tím se myslí program, respektive bot nebo prohledávací robot procházející internet, sbírající data navštívených webových stránek a dokumentů na nich. Tento robot plní databáze webových stránek internetových vyhledávačů. Jeho úkolem je ...
    Celý článek
  • Featured Snippets
    Snippet, Featured Snippets
    15/02/2021
    Snippet neboli také úryvek je nedílná součást obsahu, který internetové vyhledávače přebírají z cílové URL adresy čili od vydavatele obsahu. K nejznámějším úryvkům patří ty, které se zobrazují v SERPu. Jsou v podobě zobrazujícího se kusu obsahu či informace z metadat daného webu. Úryvky však existují také rozšířené. Pro někoho je to forma ...
    Celý článek
  • CMS - Content management systém
    CMS – Content management systém
    11/02/2021
    CMS neboli také Content Management System - software pro jednoduchou správu dokumentů, nejčastěji však pro správu webového obsahu. Tento systém pro správu obsahu umožňuje uživatelům vytvářet, nahrávat a následovně také spravovat veškerý digitální obsah. Tím se myslí nejen textové části, ale také video či audio soubory, dále obrázky nebo fotogalerie či další prvky. ...
    Celý článek
  • Google Trends
    Google Trends
    10/02/2021
    Společnost Google přináší řadu doplňkových služeb. Mezi nimi se nachází také Google Trends, což je webová služba, s jejíž pomocí je možné prozkoumat vizualizace dat o nejnovějších trendech vyhledávání, příbězích nebo tématech. Od roku 2012 je součástí Google Trends sofistikovanější a pokročilejší služba Google Insights for Search, která funguje od roku 2008. Nyní ...
    Celý článek
  • Seznam.cz
    Seznam.cz
    10/02/2021
    Seznam.cz - internetový vyhledávač, který není třeba dlouze představovat. Jedná se o největší český vyhledávač, který je zároveň katalogem stránek a poskytovatelem mnoha dalších online služeb. Zprvu měl dominantní podíl v oblasti vyhledávání, nyní se tento podíl každým rokem zmenšuje kvůli americkému velikánovi - vyhledávači Google, jenž dokáže přinášet relevantnější výsledky vyhledávání. Něco málo ...
    Celý článek
  • Vyhledávání podle obrázků
    Vyhledávání podle obrázků
    10/02/2021
    Vyhledávání podle obrázků je v mnoha případech velmi užitečné. Chcete zjistit, jestli někdo neoprávněně použil vaši fotografii nebo obrázek, což je v rozporu s osobnostními a autorskými právy? Touto cestou to lze odhalit. Ať už hledáte stejný nebo podobný obrázek na internetu, lze použít následující postup (pro telefony a tablety): V mobilním telefonu si otevřete ...
    Celý článek
  • marketing pro firmy
    Jak zviditelnit firmu na internetu z pohledu SEO specialisty
    24/01/2021
    Doba COVIDová naučila řadu firem přemýšlet, jak svou firmu zviditelnit. Pobočky jsou často zavřené, lidé jsou opatrní a nechtějí se scházet s obchodníky osobně. Konference se nekonají, možnosti offline prodeje jsou velmi omezené. Vážnost situace a potřeby firmem se tedy soustřeďují na online prostředí, ale zatím neví, jak začít, jak se zviditelnit přesně takové ...
    Celý článek
  • Tomáš Stýskala
    Konkurence mezi eshopy roste, jak uspět?
    27/03/2020
    V druhé polovině března 2020 je více nových eshopů než v jiném období. Do jisté míry je to příčinou toho, že řada zavřených kamenných prodejen nemá jinou možnost, jak se dostat k zákazníkům, než online, tedy „ulovit si je na internetu“. Díky nařízení vlády jsou všechny provozovny a prodejny zavřeny. Koronavirus nás doslova ovlivnil ...
    Celý článek
  • Tomáš Stýskala
    Jak zviditelnit firmu během krize pomocí SEO?
    23/03/2020
    SEO neboli optimalizace webové stránky pro vyhledávače je jeden ze způsobů, jak zviditelnit svou firmu a v době krize to platí dvojnásob. V tomto měsíci je nouzový stav ČR, omezení vycházení a všichni doslova sedí doma a jedinou možností, jak se dostat k informacím nebo provádět nákupy, je hlavně na internetu. Tento stav ...
    Celý článek
  • stýskala osobní brand
    Kdo ještě nepracuje na vlastním marketingu a osobním brandu?
    28/02/2020
    Pokud budujete vlastní podnikání, nezáleží na tom, zda se váš obor týká automobilů, kosmetiky nebo informačních technologií. U jakéhokoli podnikání často potřebujete budovat převážně svou značku a dostat ji následně do podvědomí lidí. To se dá provést například správným marketingem, kterému se musíte neustále věnovat. Budujte vlastní marketing V první řadě je tedy důležité rozjet své ...
    Celý článek
  • připravy eshopu vanoce seo
    14 rad na Vánoční přípravy provozovatelů eshopů
    18/11/2019
    1. Co doporučit jako první v rámci příprav eshopu na Vánoce? Vycházet ze zkušeností minulých roků a zaměřit se na slabé místa. Každý eshop má jiné přípravy, protože každý nemá produkty skladem, někdo zase nevyužívá newsletter nebo nezavádí speciální Vánoční akční slevy, případně se nejedná o sortiment určený pro Vánoční období. Pro řadu eshopů ...
    Celý článek
  • czech online expo 2019
    Czech Online Expo 2019
    01/07/2019
    Ve dnech 29 – 30. dubna 2019 se konala konference Czech Online Expo, která byla určena pro eshopáře a markeťáky. Jako SEO specialistu mě samozřejmě nejvíce zajímal SEO summitu, který se konal až v sobotu, proto jsem měl v pátek dostatek času se setkat s firmami, které prezentovaly různé své aplikace, software nebo třeba nástroje ...
    Celý článek
  • semor stýskala
    Jsem certifikovaný specialista od SEMOR
    21/06/2019
    Co znamená SEMOR a jak tento nástroj používají SEO specialisté? V červnu 2019 jsem se dostal na seznam certifikovaných SEO specialistů, který uděluje nástroj na SEMOR. SEMOR patří mezi oblíbené nástroje SEO specialisty, protože měří pozice klíčových slov, analýzu webových stránek, konkurence a je dobrý i pro linkbuilding. Jako Freelancer používám řadu SEO ...
    Celý článek
  • facebook skoleni
    Školím na Facebook správu a propagaci pro franšízovou síť
    06/06/2019
    Dnes jsem byl školit menší skupinku majitelů poboček franšízového konceptu Extéria Market. Jednalo se o workshop, který byl zaměřen na praktické využití sociální sítě Facebook pro nábor zaměstnanců pro jednotlivé pobočky a budování značky ve svém regionu. Proč školí SEO specialista o Facebooku? Jsem sice SEO specialista, ale díky dokonalé ...
    Celý článek
  • marketingfestival2019
    Marketing festival 2019
    30/04/2019
    Březen je náročný měsíc, je plný zajímavých marketingových akcí a proto bylo rozhodování těžké. Strávit tři dny v Praze kvůli Marketing festivalu, to ovlivní pracovní nasazení, protože řadu věcí si musím poté nadpracovat, případně něco posunout. To se také podepsalo na záznamu o této akci a budu se věnovat při psaní článku jen něčemu, co mě zaujalo nebo připadalo ...
    Celý článek