Dne 22.9.2015 proběhl již 10.ročník marketingového veletrh v Brně, který byl zaměřen na firmy z oblasti reklamy a marketingu. Pro SEO specialistu je to opět dobrá příležitost, jak načerpat další inspirace. Online markěťák si mohl přijít na své na účsti Digistrategie online marketingu 2015, kde náplní přednášek byly poznatky o SEO, RTB, sociálních sítích, e-mailingu a content marketingu.
Další možností byly přednášky mixu trendů a novinek, kde určitě nejzajímavější byl Guerilla marketing a praktické zkušenosti od instagram marketingu až pojetí kreativity v marketingu.
Poukázal bych více na tu kreativitu, na kterou se často v online marketingu zapomíná. Většina markeťáků funguje jako stroje, sice dobře rozjeté, promazané a jednou správným směrem, ale zapomínají na kreativitu. Žijeme v době sociálních sítí, kde měřítkem zpětné vazby mohou být i něco tak jednoduchého, jako jsou počty shlédnutí, zobrazení nebo like. Úspěšné reklamní kampaně by měly ale začínat u dobře promyšlené strategie a není nic lepšího, než se inspirovat a přednášky byly rozhodně hodně inspirativní a je jedno, že to bylo na velké ryby jako Kofola, Zoot, ale třeba i na malé neznámé projekty, o kterých nikdo ještě neslyšel.