Další skvělý ročník konference, jako svátek každého správného markeťáka, nyní v Ostravě v Dolní oblasti Vítkovic. Na programu bylo PPC, SEO, UX, obsah je král, opět ti jednorožci, atributace a automatizace.
Dále networking, jídlo, Warm-up evening, Big bang párty, Final párty a s třešničkou na dortě ve formě Kazmy na Pecha Kucha night.
Tak se dá ve zkratce vyjádřit proběhlý marketing festival, který se konal 20-22.10.2016 v Ostravě. Někoho pobavila přednáška Michala Pastiera, který zaujal použití hrdinů v reklamě a to ne ledajakých. Hrdinou může být nejpomalejší kůň na dostihu nebo lenivá kočka. Záleží na příběhu, kde je motivace, snaha, vůle a emoce.
Někdo byl rád, že se mohl pobavit s kolegy z marketingu, konzumovat neomezené množství kávy a jídla nebo pro vytrvalce byl jeden bar s alkoholem, kde byla neuvěřitelně dlouhá fronta a každý večer se těšit na skvělou párty, kde byly ještě delší fronty na alkohol, ale o to lepší atmosféra…
Shrnuto a sečteno. Nemohu říci, že byl ročník lepší než minulý, protože už si drží vysoký standard, ale každý od marketingu si určitě přišel na své a bude opět z nadšením klikat v Den D, hodinu H, minutu M a sekundu S – na tlačítko „Koupit lístek“ i v roce 2017.
Více na #mktfest2016 www.marketingfestival.cz