Letos proběhl 5. prosince další Barcamp v Ostravě, kde se sjeli opět odborníci z online marketingu, aby prezentovali nové trendy na internetu a jeho podnikání. Barcamp patří mezi žitečné konference o online marketingu.
Konferenci pořádali společnosti Moravio a ShopSys, které jsou v Ostravě jako doma a mají zkušenosti s tvorbou webových stránek a e-shopů na míru.
Počet účastníků 700-1000.
Praktické osobní zkušenosti:
Succes Story – jedná se o prezentaci úspěšné firmy, která musela překonávat několik překážek ve své krátké historii, kdy lze i jednoduchým příkladem „jsme v mínusu, na nule nebo v hele už jsme v plusu“ okomentovat cestu za úspěchem.
UX – Udělejte si to sami – UX lze řešit několika způsoby a pan Berka odhaluje výhody a nevýhody interního a externího řešení UX, poukazuje zároveň na nedostatek UX senior designerů.
Jak se dělá eshop bez marketingu – Michal Kubíček vysvětlil na svém cukrářské e-shopu, jaké důležité aspekty by měl e-shop řešit interně a to například skladování, segmantace zákazníka, doprava a balení – jedná se o prvky, které e-shopy často přehlížejí nebo je považují za nedůležité a honí se za návštěvníky.
Atmosféra Barcampu Ostrava – po formální stránce dobře zvládnutý Barcamp, ale mezi námi markeťáky dobře víme, že přestávky a afterparty přidávají celému projektu na hodnotě. Prezentace si můžeme shlédnout i na youtube, ale možnost pokecat si s kolegy v oboru je k nezaplacení a když tomu přidáte pár piv nebo panáků, tak je i o zábavu postaráno 🙂