Dneska vlastnit svůj vlastní web není vůbec špatné. Žijeme ve světě internetu, což znamená, že díky webové stránce můžeme dost zbohatnout. Je to hlavně proto, že lidé budou náš web sledovat, budou sdílet naše příspěvky (pokud tedy budou kvalitní) a tak se bude návštěvnost webu zvyšovat. Jenže abychom své čtenáře našli a následně jejich počet neustále navyšovali, měli bychom vědět, jak zlepšit viditelnost webu.
Optimalizací webů pro vyhledávače se zabývají SEO konzultanti či SEO specialisté, které tak pomáhají provozovatelům webů získávat návštěvnost. Každý SEO konzultant se však rád přiučí něčemu novému, co mu může zlepšit a zároveň zkvalitnit jeho práci.
Pojďme si tedy říct, jak zlepšit viditelnost webu ve vyhledávačích.
Znáte SEO Audit?
Ke zlepšení viditelnosti webové stránky ve vyhledávačích by vám mohl pomoct takzvaný SEO Audit. Jedná se o hodnocení přívětivosti webových stránek v mnoha oblastech. SEO Audit vlastně detekuje oblasti pro vylepšení webové stránky. K tomu používá takzvaný akční plán, který udržuje stránky aktuální a nejnovější.
Obecně se ví, že SEO Audit zahrnuje čtyři části – těmi částmi je technická analýza, on-page analýza, off-page analýza a taky konkurenční analýza s analýzou klíčových slov.
Proč byste měli SEO Audit provést?
Majitelé webových stránek by měli provést SEO Audit hned z několika důvodů. Například stále budete vědět o změnách algoritmů, které se neustále aktualizují jak Googlem, tak i Yahoo nebo Bingem.
Díky SEO Auditu navíc můžete odstranit chyby na stránkách, které jsou většinou typu nefunkčních odkazů. Chybí Audit nejen odstraní, ale taky je nejdříve odhalí a vy se pak rozhodnete, jak s chybami naložíte.
Díky SEO Auditu taky budete poskytovat stále aktuální obsah. Jestliže jste zpozorovali, že se čtenáři na váš web nevracejí, možná je něco špatně – proto proveďte SEO Audit a důvod, proč se lidé na vaši stránku nevracejí, bude hned odhalen.