Jsem takový SEO copywriter. Vytvořím pro Vás na základě spolupráce s blogerkami a copywritery poutavý text, který je originální, tematicky zaměřen s použitím klíčových slov v doporučeném rozsahu a dokončíme v termínu.
- Chcete vytvořit unikátní popisky pro kategorie na Vašem e-shopu a nemáte na to čas nebo nechcete mrhat časem, který je potřeba jinde?
- Potřebujete rozšířit obsah webové stránky o na nové kategorie a podkategorie?
- Máte málo obsahu a chcete, aby měli stránky větší potenciál se zastoupením všech potřebných klíčových slov?
- Nemáte čas na novinky, aktuality nebo blog?
- Chcete vytvořit kvalitní PR články a nevíte, kde a jak je publikovat, aby měli co největší účinnost?
- Chcete poradit s psaním textu, který je dobře optimalizovaný a zároveň čtivý?
- Potřebujete zajistit kvalitní obsah pro magazín nebo pomoc s jeho vedením?
Využívám tým zkušených copywriterů, kteří nastudují problematiku a vytvoří kvalitní obsah pro webovou stránku a postaráme se i stylistiku, publikaci a upoutávky na sociální síti Facebook, včetně propagace.
Dokážeme pracovat samostatně tak, že si vše potřebné zjistíme a zařídíme, abychom mohli odvádět komplexní práci, kdy tvorba samotného textu může být pouze začátek.
PR jako Public Relation
PR v sobě zahrnuje aktivity jako komunikace s mediálními společnostmi a redaktory. Dá se říci, že můžeme PR rozdělit do dvou oblastí, protože online PR článek může být placený i neplacený, ale jedno mají společné, obojí vyžaduje čas. Placené PR články vyžadují méně času, jsou flexibilní, máte možnost vložit do článku zpětné odkazy a obsah si hodně přizpůsobit, nevýhodou je ale cena. Neplacený článek je přesným opakem, ale vzájemně se dobře doplňují. Jako SEO specialista. linkbuilder a PR poradce si poradím s jakýmkoliv zadáním, které je vhodné pro živnostníky, malé a střední firmy. Mám kontakty na mediální společnosti, redaktory, majitele magazínů a blogery, kde mám vyjednané velké slevy nebo zajištěnou spolupráci a jsem schopen přesně odhadnout, jakou publikaci PR článku se vyplatí zaplatit a co je vhodné zajistit – vždy pro konkrétní situaci klienta s ohledem na rozpočet a cíl PR.
SEO copywriting
Copywriting představuje psaní textů. Já jako SEO specialista vím, jaké jsou nejhledanější klíčové slova, jak jsou konkurenční, jaké jsou trendy, jak se chová cílová skupina a jaké jsou marketingové cíle. Spolupracuji s copywritery a vytvořím jim zadání na míru, aby vytvořili článek, který je vhodný na PR tak, aby respektoval prezentační formu podle klientova přání a zároveň byl účinný. Copywriting se hodí na doplňování textů pro webové stránky, popisky kategoriii, produktů nebo blogovou část, ale především na psaní poutavých PR článků, se kterými jde následně pracovat formou sdílení na sociálních sítí nebo oslovovat přes remarketing.
Obsahový marketing
Copywriting je vlastně součástí celého obsahového marketingu. Je třeba přistupovat k budování obsahu jako celku, aby fungoval, byl účinný a dostal se k lidem. Nestačí si jen psát, tvořit obsah, ale dívat se na obsah jako prostředek k získání pozornosti a sledovanému účelu. Například nestačí jen napsat PR článek a několik blogových článků. Je třeba na tyto články i upozornit, že existují a typickým příkladem je třeba sdílení na Facebook s následnou propagací.
Obsahový marketing je dlouhodobý proces, ale může být levnou položkou v celkovém internetovém marketingu právě v dlouhodobém plánování, protože z kvalitního obsahu můžete těžit doslova roky.
Článek aktualizován 12.8.2023
Autor: Tomáš Stýskala