PPC reklama

PPC je zkratka anglického Pay per Click, tedy platí se zde za proklik, nejčastěji ve vyhledávači Google.cz a Seznam.cz. V oblasti PPC reklamy se zaměřuji pouze na malé projekty, které nevyžadují komplikované reklamní sestavy a péči o kampaně. Podle typu projektu rád doporučím svoje kolegy, kteří jsou PPC senior specialisty a dovedou vaše reklamní kampaně k dokonalosti.

PPC je velice efektivní druh reklamy, ale platí se za každý klik, tedy návštěvu. Cena je individuální a má na ni vliv celá řada faktorů, abych byl konkrétní, tak za každého přivedeného návštěvníka zaplatíte například 1 – 20 Kč.

Výhody PPC:

  • přesné cílení na vaše potencionální zákazníky
  • sami určujete výši rozpočtu na reklamy
  • výsledky ihned po spuštění
  • flexibilní úpravy reklamní kampaně
  • zvyšuje povědomí o značce
  • má měřitelné výsledky

Na výsledky PPC reklamy má vliv kvalita webové prezentace a produktu/služby, rozpočet, nastavení kampaně a neustále vylepšování, měření, cílení a vyhodnocování.

Spolupracuji s PPC specialisty

Marketing je široký obor, proto jako SEO specialista spolupracuji s profesionálními PPC specialisty, kteří pro mé klienty spravují reklamní účty Google Ads a Seznam Sklik. Mám dlouholeté zkušenosti s PPC reklamou a řadě klientů jsem i vlastní správou pomohl a aktivně stále pomáhám. Rozjel jsem byznys na řadě eshopů nebo ukázal, že má smysl se PPC reklamě ještě více věnovat, protože kombinace optimalizace webové stránky a aktivní správa PPC reklam přináší největší efektivitu.

PPC reklamu umím efektivně řídit

Pro svého klienta spravuji PPC reklamu na Google i Seznamu a za roční působení si dovoluji tvrdit, že jsem jeho eshop dokázal výrazně posunout a to jak po stránce obratu, tak zisku (eshop z Ostravy). Klient ročně utrácí statisíce korun za reklamu a já jsem rád, že jsem dokázal PPC reklamu efektivně upravit, aby PNO (podíl nákladů na obratu) byl co nejnižší a zároveň dosáhl vyšších obratů. Jak vidíte, tak nárůst tržeb o 198% a to dokonce za nižší náklady PNO je příklad, že nic není nemožné a čísla mohou být ještě lepší.

eshopmania

Google Analytics eshopmania.cz ve srovnávacím období 3 měsíců

Proč je PPC i SEO důležité?

Důležitá je spolupráce mezi obory, konkrétně obory SEO a PPC, tedy optimalizace webové stránky a reklamních kampaní. Oba tyto důležité marketingové kanály pracují s klíčovými slovy a mají zásadní vliv na celkovou propagaci webové stránky či eshopu. Vše se dá dobře měřit i vyhodnocovat a já rád pracuji na projektech, kde klient vidí důležitost, aby vzájemná práce na SEO i PPC měla co nejvyšší efektivitu a nechá si poradit od odborníka, který dokáže posoudit, jestli a do jaké míry má PPC reklama smysl pro konkrétní projekt. Pokud klientovi spravuji SEO a mám dokonalou znalost o projektu, tak jsem schopen PPC reklamu velice efektivně spravovat nebo poradit konkrétního PPC specialistu.

Příklady PPC referencí

Kontaktujte mě

Bc. Tomáš Stýskala, MBA
Frýdek-Místek, Horní Domaslavice

Tel.: +420 774 390 488
Mail: info@seokonzult.cz